logo
בבית

מועדון הוויסקי מתארח בבית מזל טלה

האביב הפתאומי שנחת עלינו, הזכיר לנו את סדרת האירועים המשכרת של ‘מועדון הוויסקי הישראלי’ בבית מזל טלה, שאירחנו בחודשים מאי ויוני של השנה החולפת. 

השקת הקולקציה המשותפת של H&M ומעצב העל בלמיין

טעם משובח זולג מהמטבח גם אל תחומים נוספים בחיים שלנו, מאהבה ליינות והערכה לאמנות ועד למוזיקה ולרגעים הקטנים שמזמנים לנו החיים, בעודנו הולכים ברחוב ומגלים מחדש את הרחוב והאנשים הממלאים אותו.

Per Se

אין ספק שהשף תומאס קלר הגדיר מחדש את חווית האירוח עם דגש על אוכל מוקפד מאד, טעמים וחיבורים מפתיעים ובעיקר כלי הגשה מיוחדים שהופכים את הארוחה במסעדה שלו בניו יורק לחוויה אומנותית ממש כמו ללכת לשמוע קונצרט מופלא או לראות הצגה טובה בברודווי.

רונן חן בבית מזל טלה

מעצב האופנה רונן חן בחר בבית מזל טלה להציג את קולקצית הסתיו והחורף שלו לשנת 2014-2015. באירוע נכחו צמרת עיתונאי האפנה בישראל, אנשי  לייף סטייל וקולינריה.

לבשל עם חיים

השף חיים כהן הוא אחד השפים הקרובים לליבנו, מעבר לעבר המשותף שלו ושל מייסדי מזל טלה, הוא מקצוען אמיתי ושף מחונן וזו חוויה אדירה לעבוד איתו.

באירוע עם השף מאיר אדוני

ביום שישי שטוף שמש באחד החופים היפים בארץ, הקמנו יחד עם השף מאיר אדוני… שוק אוכל.

מפריז למכרות המלך שלמה בתמנע

מכרות המלך שלמה בתמנע הם אחד המקומות היפים והדרמטיים בארץ, אין זה מפתיע שכאן בחר איש עסקים צרפתי לחתן את נכדתו עם בן זוגה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מתבקשים לקיים אירוע בתמנע והפעם…

בית חדש למזל טלה

היו אלה עץ הפיקוס והגינה המיוחדת שהטו את לבנו לבחור בבית ברחוב מונטיפיורי 42 בניין לבן עתיק הממוקם באחד מהרחובות היפים ביותר של העיר הלבנה.

לברק פריך בסגנון ויאטנמי

השף שלנו אילן בן דוד חזר לא מזמן מטיול ארוך במזרח, הוא הביא עמו מזוודה מלאה בהשראה ושילובי טעמים חדשים. כשישבנו על הכיוונים…

רונית ברונפמן

רונית מלווה מזה קרוב לשני עשורים את לקוחות קייטרינג מזל טלה בתיכנון הרגעים המרגשים ביותר של חייהם. היא מתכננת עם השף את התפריט בהתאם למאפייני הארוע, ממציאה ויוצרת רעיונות נושא וקונספט מתכננת את לוחות הזמנים לאירוע. רונית מעורבת מאד ומעניקה מניסיונה ומהידע העצום אותו צברה בשנות הפעילות של מזל טלה.